کد خبر: ۲۱۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: مسؤولان باشگاه پارس جنوبی با استعفای فراز کمالوند موافقت کرده‌اند و به‌زودی سرمربی جدید پارس جم معرفی خواهد شد.
ناطقان: عباس دراهکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: ورزشگاه تختی شهر جم آماده میزبانی از مسابقه حساس پارس جنوبی برابر پرسپولیس تهران است و تیم فوتبال پارس جنوبی نیز در آمادگی کامل در مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با اشاره به استعفای فراز کمالوند افزود: مسئولان باشگاه در تهران به دنبال جذب سرمربی جدید برای پارس جنوبی هستند و با استعفای فراز کمالوند نیز موافقت شده است و وی دیگر به پارس بر نمی‌گردد. امیدواریم سرمربی جدید پارس جنوبی به‌زودی معرفی شود.

وی تاکید کرد: تمام مسئولان بوشهر به دنبال حل مشکلات پارس جنوبی هستند و اجازه نمی‌دهیم با رفتن سرمربی تیم دچار بحران شود و تمام تلاش مسئولان باشگاه نیز معرفی سرمربی جدید است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین