کد خبر: ۲۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک در مرزهای استان خبر داد.
ناطقان: سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی سراوان و میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات در دو نقطه از نوار مرزی، افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی عنوان کرد: جان برکفان این فرماندهی پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موفق شدند یک تن و 40 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه و همچنین در منطقه مرزی سراوان ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار 760 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت مجموعه مرزبانی در سال 98 برخورد با قاچاق مواد مخدر است، تصریح کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین