کد خبر: ۲۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
رئیس قوه قضاییه:
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این که در مدیریت جهادی یأس و توقف و کندی وجود ندارد گفت: راه حل مقابله با تهدیدات دشمنان توسل به مدیریت جهادی است در مدیریت جهادی تولید رونق پیدا می‌کند و موانع تولید از پیش پای کارآفرین و تولید گر برداشته می‌شود.
ناطقان: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در همایش مدیریت جهادی کشور گفت: بدانیم و بدانید و همه بر این هشدارهای امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و حکیم فرزانه بصیرت آفرین مان توجه داشته باشیم که تأکید کردند باید دشمن را شناخت.

وی ادامه داد: باید ترفندهای دشمنان را شناخت. ما به گستردگی همه داشته ‌هایمان در حال تهدید هستیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: ما خیلی از ذخایر مادی و معنوی و نیروی جوان کارآمد متراکمن دارد و امروز نیروهای جهادی در حوزه های مختلف کشور فعالیت می‌کنند و اینها همه داشته های کشور است.

آیت الله رئیسی افزود: امروز در این کشور نعمتهای فراوانی داریم و در حال تهدید هسیتم. برای مثال در صنعت و کشاورزی و معادن و نظام بانکی و اقتصادی در حال تهدید هسیتم حتی در نظام اجتماعی و فرهنگی و سیاسی هم ردپای تهدید دشمن وجود دارد.

وی ادامه داد: راهکار مقابله با این تهدیدات چیست؟ آیا حق عقب گرد و توقف داریم؟ به هیچ عنوان. تنها یک راه داریم آن هم پیشرفت و جلو رفتن و برداشتن گامهای مستحکم است. گامهایی همراه با صبر و تحمل و بردباری.

آیت الله رئیسی گفت: یکی از شرایط مدیریت جهادی تحمل سختی‌ها و بردباری و آماده خطر کردن در حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد: مدیریت می‌تواند در زمان تحریم خطر پذیر باشد؟ یا حرف از وجود موانع می‌زند و نامه می نویسد می گوید با فلان مانع مواجهیم!

رئیس قوه قضائیه گفت: در مدیریت جهادی باید با نگاه ما می‌توانیم همه موانع را کنار زده و نیروی مجاهد فی سبیل الله باید همه موانع دشمن ساز و ساخته دشمن را از سر راه بردارد.

آیت الله رئیسی افزود: باید آن موانعی که به انسان تلقین می‌کند که نمی‌تواند را کنار بگذارد. دشمن نشسته است که به ما بگوید نمی‌توانیم و ما نباید اینها را قبول کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن ما در حال بی اعتماد کردن جوان به خودش است در حالی که باید در مدیریت جهادی امیدوارانه حرکت کرده و جوانان را امیدوار کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در مدیریت جهادی یأس و توقف و کندی وجود ندارد. در مدیریت جهادی تولید رونق پیدا می‌کند و موانع تولید از پیش پای کارآفرین و تولید گر برداشته می‌شود.

آیت الله رئیسی افزود: در مدیریت جهادی بر گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم فائق می‌آیند.

مشروح سخنان رئیس قوه قضاییه تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین