کد خبر: ۲۱۴۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
نماينده بناب در صحن علني مجلس:
مشكل بيكاري جوانان تنها با پرهيز از شعارزدگي و اتكا به درون حل خواهد شد و به صراحت مي گويم نگاه سياسي به اقتصاد و توليد نه تنها هيچ مشكلي را حل نمي كند، بلكه موانع را بيشتر خواهد كرد.
ناطقان: حجت الاسلام باقري بنابي (نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي) طي نطقي در صحني علني بهارستان گفت: امروز مذاكرات هسته اي به نقطه حساسي رسيده است و اميدوارم فرزندان انقلابي ملت بتوانند با در نظر داشتن خطوط قرمز نظام كه از سوي مقام معظم رهبري به خوبي تبيين شده است منافع ملي را تامين كنند و از منتقدان هم ميخواهم با اين مذاكرات عقلاني برخورد كنند و براي خود دكان سياسي باز نكنند.

به گزارش ناطقان، اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با محكوم كردن تجاوز عربستان به يمن گفت: اميدوارم هر چه زودتر شاهد نابودي آل يهود (آل سعود) در عربستان باشيم كه اين ظلم ها پايان يابد.

باقري بنابي ضمن تاكيد بر اهميت مسئله اشتغال ابراز داشت: مشكل بيكاري جوانان تنها با پرهيز از شعارزدگي و اتكا به توان درون حل خواهد شد و به صراحت مي گويم نگاه سياسي به اقتصاد و توليد نه تنها هيچ مشكلي را حل نمي كند، بلكه موانع را بيشتر خواهد كرد.

اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به موضوع كاهش سودهاي بانكي گفت: لازم است سود تسهيلات بانكي در كشور رقابتي شود و البته ورود بانك هاي خارجي به كشور هم مي تواند نقش مهمي در تلاش بانك هاي داخلي براي ارتقاء خدمات رساني به مردم داشته باشد.

اين چهره اصولگراي بهارستان در بخش پاياني سخنانش با اشاره مشكلات مديريتي و ابهامات مالي در زيرمجموعه هاي وزارت كار گفت:
جناب آقاي ربيعي بنده نگران هستم روش دولت قبل در اداره شستا و تامين اجتماعي ادامه پيدا كند و دلسوزانه عرض مي كنم اطرافيان جنابعالي برخي اشتباهات را انجام ندهند كه جبرانش براي شما سخت باشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
2
اقای ربیعی پند بگیرید
شفيعي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
1
زبان اين آقاي نماينده خيلي تند و گزنده است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
این نماینده حامی اصلی سایت ناطقان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین