کد خبر: ۲۱۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران کلانتری سجادیه پس از انجام تحقیقات متوجه شدند که 2 نفر به دنبال اختلافات خانوادگی به در خانه ای مراجعه و پس از تیراندازی فرار کرده اند.
ناطقان:  سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک آریاشهر کرمانشاه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری سجادیه پس از انجام تحقیقات متوجه شدند که 2 نفر به دنبال اختلافات خانوادگی به در خانه ای مراجعه و پس از تیراندازی فرار کرده اند.

سرهنگ براری گفت: ماموران با انجام تحقیقات بسیار موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از عوامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 منبع:رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین