کد خبر: ۲۱۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
فرمانده تیپ ۴۴ الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه اعلام کرد که ۲۱ تروریست داعشی در عملیات منطقه «الحضر» موصل از توابع استان نینوا به هلاکت رسیدند.
ناطقان: «حمید الیاسری» با هشدار به پس‌مانده‌های داعش گفت که این تروریست‌ها در عملیات شب گذشته الحشد الشعبی کشته شده اند.

وی یادآور شد که گروه تروریستی داعش، عصر دیروز (شنبه) به منطقه «المخازن» در شمال ناحیه الحضر استان نینوا حمله کردند که نیروهای الحشد الشعبی با پشتیبانی بالگردهای ارتش عراق آنان را در هم کوبیدند.

اعتراض‌های اخیر اجتماعی و وضع نابسامان سیاسی عراق، زمینه ظهور و فعالیت دوباره هسته‌های تروریستی از جمله گروه داعش را در این کشور افزایش داده است.

الیاسری افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که داعش در حال برنامه‌ریزی و انجام حملات شدید به استان نینوا است و اطلاعات دریافتی حکایت از ورود صدها عنصر داعشی از مرز سوریه به عراق دارد.

فرمانده تیپ ۴۴ الحشد الشعبی خواستار نظارت و پایش هوایی مناطق مرزی عراق و سوریه در استان نینوا شده و تأکید کرد؛ در غیر این صورت مقابله با داعش زمانبر خواهد شد.

گفته می‌شود؛ بین ۶ تا هشت هزار داعشی هنوز در عراق پراکنده و در صدد انجام اقدام‌های تروریستی هستند.
برچسب ها: مرگ ، داعشی ، عراق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین