کد خبر: ۲۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام پاتوق پنج شرور در محله ونک خبر داد.
ناطقان: سرهنگ سعید راستی دراین‌باره گفت: از مدتی قبل و با دریافت شکایتهای مردمی در خصوص حضور تعدادی افراد شرور در یک واحد مسکونی در حوالی میدان ونک و ایجاد ناامنی در منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که فردی منزل مسکونی‌اش را در اختیار تعدادی افراد شرور و سابقه‌دار قرار داده و رفت و آمدهای افراد غریبه در ساعتهای مختلف شبانه روز، سر و صدای ساکنان و اهالی را درآورده و امنیت ساختمان و محله را نیز برهم زده است.

وی با بیان ایکنه دستور قضایی برای دستگیری این افراد صادر شد، گفت: تیمهای مختلف پلیس امنیت، مدتی پاتوق متهمان را تحت مراقبتهای ویژه قرار دادند تا اینکه روز گذشته دو تیم از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عملیات خود برای دستگیری این افراد را آغاز کرده و با حضور در پاتوق آنان، پنج شرور سابقه‌دار را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

راستی ادامه داد:‌ پنج متهم که از اراذل و اوباش سابقهدار بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و به انجام اقدامات مجرمانه اعتراف کردند. همچنین تعدادی سلاح سرد نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد که به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در سوابق این افراد، جرائمی مانند اخلال در نظم عمومی، سرقت مقرون به آزار، قمه کشی، نزاع دسته جمعی و... وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین