کد خبر: ۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
**تماشاگران از شرایط اسکان و تدارکاتی که سازمان لیگ در این باره لحاظ کرده بود اظهار نا رضایتی کردند و در حال حاضر ساعت 7 صبح روز جمعه برخی از تماشاگران در مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی قرار دارند.
ناطقان:  از شب گذشته همچون دیگر دیدار های این دو تیم در سالهای قبل هواداران پر شور این دو تیم و علاقمندان به تیم های استقلال و پرسپولیس حتی از دیگر شهر ها و نقاط کشور برای تماشای دیدار این دو تیم به تهران آمده اند و در محل های مختلف اسکان یافتند.

بنا بر عقیده برخی کارشناسان و تماشاگران ویژه این دیدار شاید نسبت به دیگر بازی های  این دو تیم از زیبایی خاصی برخوردار باشد و دیدل این امر را بی تفاوتی این دو تیم در جدول رده بندی می دانند و اما برخی دیدگر از این تماشاگران عکس این موضوع را عنوان می کنند و معتقدند که این دیدار یکی از ضعیف ترین دربی های سال های اخیر خواهد بود .

**شب گذشته اطراف ورزشگاه آزادی میزبان تماشاگرانی بود که از نقاط مختلف برای دیدن این بازی به پایتخت آمدند.

**تماشاگران از شرایط اسکان و تدارکاتی که سازمان لیگ در این باره لحاظ کرده بود اظهار نا رضایتی کردند و در حال حاضر ساعت 7 صبح روز جمعه برخی از تماشاگران در مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی قرار دارند.

**بازار کری خوانی هواداران قرمز و آبی طبق سنت گذشته در مقابل درب ورودی ورزشگاه آزادی کماکان ادامه دارد.

**طبق اعلام سازمان لیگ حدود نیم ساعت دیگر و راس ساعت 9 صبح درب های استادیوم باز خواهد شود.

**هواداران از شهر های مختلف مانند سیرجان،سیستان و بلوچستان،زاهدان و بوشهر به ورزشگاه آزادی آمدند و هر کدام خواستار پیروزی تیم مورد علاقه خودشان هستند.

** با توجه به اظهارات سر مربیان دو تیم  هواداران حاضر در محل ورزشگاه آزادی این دیدار را تحلیل کردند و اکثر این هواداران در تجزیه و تحلیل های خود دلایلی را برای پیروزی تیم شان عنوان کردند.
و گزیده اظهارات سر مربیان و بازیکنان مطرح دو تیم در آستانه دربی را بخوانید:

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: دربی برای ایران یک افتخار بوده و از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار است. ما تعدادی از بازیکنانمان را در این بازی نداریم  اما یازده بازیکن برای پرسپولیس بازی می‌کنند که شاید بی تجربه و جوان باشند ولی قلب قرمز دارند.

وی افزود:دروازه بان سوم را به جای همامی انتخاب کردیم و من خواستم به دروازه بان سوم فرصت داده باشم.

برانکو درباره تجربه همکاری با قلعه‌نویی گفت:مربیان بزرگ مثل قلعه نویی فکر می کنند و او همیشه راه‌کارهای خوبی را در بازی‌ها از خود نشان داده‌است.ما نیز همچین تفکراتی برای خود داریم و لازم است بگویم از بازیکنانم بسیار راضی هستم که به فرمانم توجه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: تیم پرسپولیس 4 مربی در طول فصل عوض کرده است و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند با تفکرات 4 مربی هماهنگ شوند و خود را به مرز مناسبی برسانند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص قضاوت داوری گفت: به عنوان مربی به قضاوت داوری نمی‌پردازم و به داوران اعتماد دارم هیچ داوری به خود اجازه نمی دهد اشتباهی را عمدا انجام دهد و هر داوری ممکن است اشتباهی را سهوی انجام دهد و من به این قصه ها در مورد داوری علاقه ندارم.

 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال  نیز در مورد این دیدار گفت: شرایط جدول تعیین کننده نیست برای هیچ کدام از تیم ها و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم برانکو شخصی اخلاق مدار است و در تیم ملی از نظر فنی و اخلاقی الگو بود و خوشحالم که برگشته‌است. تیم پرسپولیس تیم خوبی است و از ما انگیزه بیشتری دارد، ما در این چند روز با بازیکنان کار کردیم. ما باید در بازی ارتباط نوری با خط حمله را قطع کنیم روی این زمینه کار کردیم و اعتقاد داریم که با این کار می توانیم موفق شویم.
 
وی در خصوص آنالیزورها گفت: اگر آنالیز منصفانه باشد مگر می‌شود قبول نکنیم و در دو موضوع حرف حق و حرف هجو نمی‌توان حرفی زد خداوکیلی آنالیز خوبی بود من آنالیز را خودم ندیدم اما بچه ها به من گفتند که معلوم است که تیمی که نتایج را کسب کرده مشکل دارد من روی این مشکلات تاکید کردم و شرایط بازی فرق دارد.

**این دیدار با قضاوت تورج حق وردی برگزار می شود و این در حالی است که در چند روز گذشته صحبت هایی مبنی بر قضاوت فغانی شنیده می شد اما کمیته داوران لیگ برتر فوتبال دیدار حساس تراکتور سازی تبریز و نفت تهران که شاید قهرمان لیگ برتر را مشخص کند به فغانی سپرد و البته شنیده می شود مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به این انتخاب اعتراض داشتند.

** ساعت 9.15//درب استادیوم آزادی قرار بود در ساعت 9 صبح امروز به روی علاقه مندان باز شود و تا این لحظه هنوز بسته است و تماشاگران در مقابل درب ازادی ایستاده اند.

**ساعت 9.50//علی رغم اعلام قبلی درب ورزشگاه آزادی هنوز باز نشده است و تماشاگران برای باز شدن درب ورزشگاه و استقرار در جایگاه مناسب لحظه شماری می کنند و البته از این بد قولی مسئولان عصبانی هستند.

** ساعت 10:10 // درب ورزشگاه با 70 دقیقه تاخیر بر روی هواداران باز شد.

**مهدوی کیا در مجموعه ورزشی آزادی
مراسم بدرقه تیم فوتبال دانش موزی ایران اعزامی به مسابقات جهانی اتریش با حضور مهدی مهدوی کیا فوتبالیست با سابقه کشورمان در هتل اکادمی ورزشگاه آزادی برگزار شد.
در این مراسم مهدوی مهدوی کیا سفیر المپیاد های درون ورزشی مدارس و ارمیان رئیس فدراسیون دانش آموزی و علی دوستی مهر سر مربی ایت تیم حضور یافتند.

تا ساعت 11 در مقابل درب ورودی ورزشگاه ازادی خبری از دلالان بلیط و بازار سیاه نبود.

ساعت11.40//گابریل هافبک مهاجم پرسپولیس به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان در ترکیب پرسپولیس حضور نخواهد داشت کفشگری هافبک دفاعی این تیم  به دلیل مصدومیت این بازی غایب خواهد بود.

این در حالی است که ترکیب دو تیم هنوز اعلام مشده و سابقه نشان داده است شاید در لحظه آخر هر اتفاقی در ترکیب دو تیم بیافتد.

**5 ساعت تا شروع دیدار استقلال و پرسپولیس باقی مانده اما هنوز برخی تماشاگران در چمن ها مقابل آزادی مشغول استراحت هستند

**میلاد نوری هافبک استقلال نیز  به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد وی امروز اردم این تیم را ترک کرد.

اخبار اردوی آبی پوشان پایتخت امیر قلعه نویی دقایقی قبل جلسه ای را با میرشاد ماجدی برگزار کرد و درباره شرایط  این تیم در آستانه دربی 80 به گفتگو پرداخت.
*
*با توجه به اینکه امروز کنگره ای در هتل المپیک در حال برگزاری است امروز روز شلوغی در هتل المپیک است.

**بازیکنان استقلال امروز بعد از صرف صبحانه به اتاق های خودشان رفتند اما با هر بار پایین آمدن هواداران مشتاق تیم فوتبال استقلال و همچنین اعضای شرکت کننده در این کنگره با بازیکنان عکس یادگاری می گیرند .با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است آبی پوشان تا ساعاتی دیگر محل هتل را ترک و عازم ورزشگاه آزادی می شوند.

**جواد خیابانی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را گزارش می کند و البته این دیدار از شبکه جام جم نیز برای ایرانیان خارج از کشور پخش خواهد شد.

** ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس:

ترکیب 11 نفره پرسپولیس:

سوشا مکانی، حمیدرضا علی‌عسگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، مهدی طارمی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، علی علیپور.

ترکیب 11 نفره استقلال:

برای استقلال وحید طالب لو، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هرائر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، کرار جاسم، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی بازی می‌کنند.

**اتوبوس سرخابی ها وارد ورزشگاه شد

**حدود 15000 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند

**یک گروه تصویر برداری آلمانی برای مستند سازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند

**یک دیدار دوستانه میان آدم کوچولوها پیش از دربی برگزار شد

**ترافیکی سنگین در ورودی غربی ورزشگاه آزادی بوجود آمده است

**شعار علیه پروین و مجیدی در ورزشگاه آزادی سرداده شد

** تعداد تماشاگران به 2000 نفر رسیده

** اعضای کادر فنی استقلال وارد زمین شدند

** هواداران به محض ورود دو تیم به شدت آنها را تشویق کردند

** بیرون از ورزشگاه آزادی هواداران بسیاری منتظر ورود به استادیوم هستند

**جواد خیابانی گزارشگر دربی شد

**

**

**
 خبر در حال تکمیل است ......
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین