کد خبر: ۲۱۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از ادامه طرح پاکسازی و ایجاد امنیت در دره فرحزاد برای استفاده شهروندان از این منطقه خبر داد و گفت: صبح امروز در اقدامی نمادین یک تن زباله از دره فرحزاد جمع آوری شد.
ناطقان: سردار کیوان ظهیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح ایجاد امنیت و سالم سازی دره فرحزاد و ایجاد اکو پارک در این منطقه عوامل پلیس پیشگیری و پرسنل سرکلانتری دوم از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه با حضور در این منطقه به ورزش صبحگاهی پرداختند.

وی افزود: با توجه به آلودگی زیست محیطی که در این سال‌ها از سوی کارتن خواب، معتادان متجاهر صورت گرفته بود، پرسنل پلیس پیشگیری و شورا یاری محله‌های سعادت آباد، آسمان و محل‌های شهرداری منطقه ۲ و چند سازمان مردم نهاد و سازمان‌هایی که در زمینه پاک سازی محیط زیست فعالیت دارند علاوه بر پیاده روی و ورزش صبحگاهی اقدام به جمع آوری زباله‌ها در این منطقه کردند.

سردار ظهیری ادامه داد: امیدواریم با توجه به پاکسازی این منطقه و وجود اکو پارک در دره فرحزاد، و امنیت پایدار، مردم برای تفریح، استراحت و پیاده روی در منطقه حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در طرح پاکسازی دره فرحزاد یک تن انواع زباله از قبیل شیشه و پلاستیک جمع آوری شد که در اختیار سازمان بازیافت شهرداری قرار گرفت.

سردار ظهیری در پایان گفت: این طرح با حضور شهرداری منطقه ۲ و پلیس پیشگیری تهران به اجرا در آمد که حضور مستمر پلیس در این برای پایداری امنیت ادامه خواهد داشت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین