کد خبر: ۲۱۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
در پی اظهارات نسنیجده برخی مقامات آلمان در حمایت از اقدام تروریستی اخیر آمریکا، کاردار آلمان به وزارت خارجه ایران احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
ناطقان: در پی اظهارات غیرواقعی، نسنجیده و  مخرب برخی مقامات آلمان در حمایت از تهاجم تروریستی آمریکا به عراق که منجر به شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان شد، کاردار سفارت آلمان در تهران در غیاب سفیر به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اینگونه مواضع یکسویه به وی ابلاغ شد.

رئیس اداره دوم غرب اروپا در این ملاقات ضمن تصریح بر نقش موثر و تعیین کننده سردار شهید سلیمانی در برقراری ثبات و امنیت در غرب آسیا، خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی نه فقط در ایران که در سطح  منطقه ای و بین المللی بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم و داعش مورد احترام است. براین اساس، اینگونه مواضع یکطرفه و غیر قابل قبول، مغایر با همکاری های سنتی دو کشور از یکسو و ثبات و امنیت منطقه از سوی دیگر است.

کاردار آلمان با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در ایران اظهار داشت که مراتب را فورا به کشورش منعکس خواهد کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین