کد خبر: ۲۱۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
بر اساس آمار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعداد پایانه‌های فروش دارای تراکنش از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه رشد هفت درصدی داشته است.
ناطقان: پایانه‌های فروشگاهی از حیث محاسبه درآمد و مالیات اقشار مختلف جامعه از جمله کاسبان، اهمیت بسیاری دارد و در همین راستا بر استفاده تمامی اقشار از این پایانه‌ها تاکید می‌شود.

در ماه‌های اخیر موضوع استفاده پزشکان و سردفتران برای استفاده از پایانه‌های کارت‌خوان به بحثی داغ برای رسانه‌ها تبدیل شد؛ چراکه محاسبه مالیات بر درآمد این اقشار بدون استفاده از این پایانه‌ها کار ساده‌ای نیست.

حال آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که تعداد پایانه‌های فروش دارای تراکنش از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از شش میلیون و ۶۵ هزار پایانه به شش میلیون و ۵۴۶ هزار پایانه رسیده است.

بر این اساس استان تهران با یک میلیون و ۲۷۴ هزار پایانه فروش بیشترین سهم را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.پس از استان تهران، استان‌های خراسان رضوی با ۵۰۰ هزار پایانه و اصفهان با ۴۶۵ هزار پایانه بیشترین تعداد پایانه‌های فروش را در اختیار دارند.

کمترین تعداد این پایانه‌ها نیز مربوط به استان‌های ایلام با ۴۸ هزار پایانه و کهگیلویه و بویراحمد با ۵۲ هزار پایانه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین