کد خبر: ۲۱۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
نماینده مردم تهران؛
الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که خطای صورت گرفته در سقوط هواپیمایی اوکراینی قابل جبران نیست بیان کرد: خطایی که رخ داد و منجر به سقوط هواپیمای تهران کی‌یف شد قابل جبران نیست؛ چرا که بر اثر این خطا بهترین فرزندان این مرز و بوم از بین رفتند؛ قطعا مسوولان و مقصران اصلی باید استعفا بدهند.
ناطقان: وی افزود: ما در حوزه مدیریت چه مدیریت اجرا چه مدیریت تصمیم و چه مدیریت رسانه و افکار عمومی عقب ماندگی خیلی مشهودی پیدا کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سرعت تصمیم گیری و بررسی فوق العاده کند و عقب  ماندگی ما در این زمینه مشهود است. نیاز داریم در این زمینه آسیب شناسی کنیم تا جلوی وقوع حوادث مشابه در آینده را بگیریم و مثل همه دنیا احتمال این خطا را به صفر برسانیم مردم ما نیاز دارند که اطمینان داشته باشد سوار هواپیما شوند.

حضرتی با بیان این که این اتفاق و نحوه اطلاع رسانی آن آسیب جدی به افکار عمومی وارد کرد گفت: حتما مجلس باید یکی از کمیسیون‌ها را برای بررسی جدی‌تر موضوع مامور کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین