کد خبر: ۲۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
نانسی پلوسی در مصاحبه‌ای تاکید کرد، دونالد ترامپ صرف نظر از این‌که رئیس اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا موضوع محاکمه مربوط به استیضاح‌ او را چطور مدیریت کند، برای همیشه یک رئیس جمهور استیضاح شده محسوب می‌شود.
ناطقان: به نقل از پایگاه هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه ای‌بی‌سی درباره دونالد ترامپ گفت: "این رئیس جمهور برای همیشه استیضاح شده است و مهم نیست که میچ مک‌کانل، رییس اکثریت مجلس سنا چه بازی‌هایی بسازد. این چیزی است که مجلس سنا هرگز نمی‌تواند کاری برای پاک کردن آن انجام دهد."

این اظهارنظرهای نانسی پلوسی سبب ترند شدن یک هشتگ در توییتر با مضمون "استیضاح شده برای همیشه" شده است.

این مصاحبه در حالی توسط نانسی پلوسی انجام شد که او همچنان موضوع ارجاع پرونده بندهای استیضاح ترامپ به مجلس سنا را به تاخیر می‌اندازد. چند هفته پیش بود که مجلس نمایندگان‌ آمریکا با رای اکثریت دموکرات‌ این مجلس به استیضاح شدن ترامپ رای مثبت داد.

نانسی پلوسی تاکید کرد، ممانعت از ارجاع بندهای استیضاح ترامپ به سنا از سوی وی صرفا در راستای فشار وارد کردن به این مجلس تحت کنترل جمهوریخواهان به منظور تضمین برگزاری یک محاکمه عادلانه برای ترامپ صورت گرفته است.

گروهی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا از برنامه‌ریزی خود برای تبرئه سریع ترامپ در صورت برگزار شدن محاکمه مربوط به استیضاح وی در این مجلس خبر دادند.

میچ مک‌کانل نیز تاکید کرده که قصد ندارد در محاکمه ترامپ به عنوان یک قاضی بی‌طرف ایفای نقش کند و با هماهنگی کامل کاخ سفید در موضوع محاکمه عمل خواهد کرد.

پلوسی در مصاحبه مذکور در پاسخ به این‌که آیا از موضوع تاخیر در ارجاع پرونده استیضاح به سنا عقب‌نشینی می‌کند، گفت، تاکنون نتایج راهبرد وی مثبت بوده است. او در توضیح مربوط به این نتایج به انتشار یک سری اسناد ویرایش نشده بیشتر طی هفته‌های گذشته در ارتباط با موضوع استیضاح اشاره کرد.

او تاکید کرد: به تاخیر انداختن ارجاع پرونده استیضاح ترامپ به سنا، اهمیت این حقیقت را که ما در فرآیند استیضاح نیاز به شاهدان و مدارک بیشتر داریم و در صورت عدم وجود آنها با یک سرپوش‌گذاری روبرو خواهیم شد، بیشتر کرده است.

پلوسی خاطر نشان کرد، قصد دارد تا چند روز دیگر با نمایندگان نزدیک به خودش بر سر زمان تحویل پرونده بندهای استیضاح ترامپ به مجلس سنا مشورت کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین