کد خبر: ۲۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشد ۵۰ درصدی تولید مواد مخدر در افغانستان گفت: در مرزهای ایران اسلامی بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.
ناطقان: سردار قاسم رضایی  در دیدار با  آیت الله سید علیرضا عبادی - نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی - با اشاره به روابط دیپلماتیک با کشورهای همسایه اظهارکرد: در حوزه دیپلماسی مرزی، ارتباط و تعامل مطلوبی بین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه برقرار است.

وی امنیت پایدار مرزهای ایران اسلامی را در بالاترین سطح عنوان کرد و گفت: گشت‌های همزمان مرزی، ارتباطات دیپلماسی، تلاش مرزبانان و اقدامات مدیریتی منتج به خنثی شدن فتنه‌های دشمن شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات و عملکرد مرزبانان در سال جاری تصریح کرد: در حوزه دریا و مرزهای خشکی مرزبانی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق روبه رو بوده و در این راستا تمام توان مرزبانان برای جلوگیری از قاچاق به کار بسته شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه امنیت مطلوب در مرزها حاصل رشادت‌های مرزبانان در نقاط مرزی است، اظهارکرد: تولید مواد مخدر در افغانستان ۵۰ درصد افزایش یافته و در مرزهای ایران اسلامی بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه نیروی انتظامی و ستاد کل یکی از مولفه‌هایی که در حال پیگیری است، ایجاد شهرک‌های مسکونی و خانه سازمانی است. به‌طور قطع تحقق این مولفه در ارتقای روحیه مرزبانان تاثیرگذار است و به‌طور جد در حال پیگیری هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزبانان در درخواست‌هایی که از بنده دارند فقط می‌گویند سلام ما را به مقام معظم رهبری برسانید.

آیت الله  سید علیرضا عبادی نیز در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه مهم مرزبانان در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، اظهار کرد: حراست از مرزها، فقط مرزداری فیزیکی نیست بلکه مرزبانان، مرزدار فرهنگی و انقلابی در مرزها هستند.

وی افزود: اقدامات وعملکرد مطلوب مرزبانان در مرزها باعث خوشحالی بنده شده است و برای همه مرزبانان دعا می‌کنم باید اهداف شهدا را ادامه دهیم. هدف شهادت نیست بلکه باید فدای هدف شویم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی خطا کرد چرا که از قطره قطره خون او سلیمانی‌ها به وجود خواهند آمد،خاطر نشان کرد: ما دعا گوی شما مرزبانان هستیم و امیدواریم موفقیت هایتان روز افزون باشد چرا که امام سجاد (ع) دعاگویتان است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کشف ، مرزها ، مواد مخدر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین