کد خبر: ۲۱۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازدید از ۴۰ باب انباری خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نعمت الله علیپور از اجرای سومین مرحله از طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد و اظهارکرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای پس از خرید کالا از جنوب و شرق کشور، محموله‌ها را در انبارها و باراندازهای محدوده شهرری دپو کردند تا در فرصت مناسب به بازار عرضه کنند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و با تایید صحت اخبار دریافتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی با اشاره به اینکه دستور بازدید از این محل‌ها و دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: ۱۷ اکیپ عملیاتی برای بازدید از این محل‌ها با همکاری تیم‌های عملیاتی فرماندهی یگان امداد پایتخت اعزام  و تیم های اعزامی موفق شدند در عملیات‌های همزمان از ۴۰ باب انباری و بارانداز بازدید کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در اجرای این طرح کارآگاهان موفق شدند چها قاچاقچی کالا را در حال تخلیه بار به داخل دو انباری شناسایی و دستگیر کنند، گفت: در یکی از انبارها قاچاقچیان در حال تخلیه دو دستگاه تریلر ترانزیت با پلمب گمرکی بودند که خودروها توقیف شدند و محموله آن‌ها شامل لوازم آشپزخانه و لوازم موسیقی با ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

علیپور در خصوص تخلیه محموله‌های قاچاق در انباری دیگری توسط قاچاقچیان گفت: در این رابطه سه دستگاه تریلی حامل ۱۰۵۰ رول پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی و فاکتور خرید توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین