کد خبر: ۲۱۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
سخنگوی سپاه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی، گفت: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع شد و ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و بقیه ۸۰ میلیون ایران نیز داغدار این حادثه بزرگ شدند.
ناطقان: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در حاشیه مراسم پاسداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینه حضرت فاطمة‌الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی، گفت: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع شد و ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و بقیه ۸۰ میلیون ایران نیز داغدار این حادثه بزرگ شدند.

وی افزود: این پیام بسیار روشنی برای آمریکایی‌ها است که مردم ما یکپارچه خواستار مقابله با آمریکایی‌‌ها هستند و از ما پاسداران می‌خواهند مثل قاسم سلیمانی عمل کنیم و آمریکا را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شکست بدهیم.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: به فضل الهی و برکت خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس این کار را با استحکام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آینده منطقه، آینده‌ای عاری از آمریکایی‌ها و نیز استقلال ملت‌ها و کشورهای بزرگ منطقه خواهد بود، تاکید کرد: به فصل الهی انتهای این مسیر اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و حاکمیت مردم فلسطین خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین