کد خبر: ۲۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
بنا بر اعلام مدیربرنامه‌های بشار رسن این هافبک عراقی امشب وارد تهران می‌شود.
ناطقان: امیر ارسلان مرتاض در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بشار رسن در این مدت از یک باشگاه عراقی و از باشگاهی در ترکیه پیشنهاد داشت ولی به جهت علاقه اش به پرسپولیس این موارد را رد کرد تا در پرسپولیس بماند. او به جهت همین علاقه قصد ترک تیم را ندارد و با وجود آن که در این تعطیلات هم به او مبلغی پرداخت نشده است، امشب به تهران می آید.

وی ادامه داد: او از فصل گذشته، بالغ بر 340‌هزار دلار طلب دارد که قرار بود به وی پرداخت شود. البته ما شاهد مشکلات باشگاه بودیم و این مساله را به رسن منتقل کردیم . او نیز تصمیم گرفت برای انجام تعهدات مالی و قراردادی تا دو هفته دیگر به پرسپولیس مهلت بدهد. رسن با وجود این که پولی دریافت نکرده است و با توجه به بلیتی که باشگاه تهیه کرد امشب، سه‌شنبه به تهران باز‌می‌گردد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین