کد خبر: ۲۱۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
معاون اول رییس جمهور:
اسحاق جهانگیری با بیان اینکه سوال‌های متعددی در باره این حادثه تاسف‌بار وجود دارد، افزود: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود پدر و مادر و اعضای خانواده این جانباخته حادثه هواپیمای اوکراینی نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رییس جمهور، خواستار روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ های روشن به سوالات مطرح شدند.
ناطقان: اسحاق جهانگیری عصر امروز(سه شنبه) در دیدار با خانواده سعید کدخدازاده دانشجوی دکتری شیمی آلی که در حادثه هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با این خانواده داغدار، گفت: در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، تعداد زیادی از نخبگان و سرمایه های بزرگ کشور از دست رفتند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سوال‌های متعددی در باره این حادثه تاسف‌بار وجود دارد، افزود: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود.

 جهانگیری ادامه داد: دولت از عمق وجود از این اتفاق تلخ و دردناک متاثر است و هیاتی را با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی مامور کرده است تا هماهنگی های لازم برای شناسایی و تحویل پیکرهای جانباختگان این حادثه به خانواده‌هایشان انجام شود.

پدر و مادر و اعضای خانواده این جانباخته حادثه هواپیمای اوکراینی نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رییس جمهور، خواستار روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ های روشن به سوالات مطرح شدند.

پدر سعید کدخدازاده همچنین با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات فرزند خود، گفت: سعید فرزندی بسیار مومن و اهل مطالعه بود و قرار بود چند ماه دیگر دوره دکتری در رشته شیمی آلی را به اتمام برساند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین