کد خبر: ۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی پس از اتمام آتش بس 5 روزه حملات هوایی به یمن را از سرگرفت.
ناطقان:مقامات امنیتی دولت مستعفی یمن و شاهدان عینی خبر داده اند ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی با پایان آتش بس 5 روزه در یمن بار دیگر حمله هوایی به مواضع انصارالله در شهر عدن در جنوب یمن را از سر گرفته است.

طبق گزارش روزنامه شیکاگو تریبیون آتش بس 5 روزه از ساعت 11 شب ( 30 دقیقه بامداد به وقت تهران) به وقت محلی به اتمام رسید و جنگنده های ائتلاف مواضع انصارالله و تانکهای آنها در حومه عدن را بمباران کردند. این روزنامه این خبر را از قول منابعی که خواسته اند نامشان فاش نشود گزارش داده است.

حملات هوایی عربستان سعودی همراه با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از بامداد 6 فروردین ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 2500 کشته و هزاران مجروح بر جای گذاشته است. هدف از این حملات بازگرداندن رئیس جمهور متواری یمن به قدرت است که تا کنون موفقیتی در بر نداشته است.
منبع: فارس
برچسب ها: عربستان ، حمله ، یمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین