کد خبر: ۲۱۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز با سفرای سه کشور در خصوص تصمیم پارلمان عراق برای خارج کردن نیروهای بیگانه از این کشور گفتگو کرد.
ناطقان: به نقل از النهرین، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز با سفرای سه کشور در خصوص تصمیم پارلمان عراق برای خارج کردن نیروهای بیگانه از این کشور گفتگو کرد.

دفتر رسانه‌ای نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عادل عبدالمهدی صبح امروز دیدارهای جداگانه‌ای با سفرای کانادا، استرالیا و روسیه در عراق بنا به خواست آنها داشت.

بر اساس این گزارش؛ در این دیدارها، روابط دوجانبه و پرونده‌های مشترک و بحران منطقه‌ای و تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع و دور کردن کشورهای منطقه از هرگونه پیامدهای احتمالی و نیز تصمیم پارلمان عراق برای عقب نشینی نیروهای بیگانه از عراق و همکاری علیه تروریسم مورد رایزنی قرار گرفت.

عبدالمهدی به تلاش‌های دولت برای حفظ امنیت این کشور و حاکمیت ملی آن و عدم تبدیل عراق به صحنه نزاع‌های بین المللی اشاره کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین