کد خبر: ۲۱۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت:
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در واکنش به اظهارات آیت الله علم الهدی پیرامون تکه تکه شدن سفیر انگلیس گفت: سخنان عجیب امام جمعه مشهد هم برخلاف قانون و هم برخلاف اسلام و خصوصا برخلاف منافع ملی است.
ناطقان: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد در مورد سفیر انگلستان و پیشنهاد تکه تکه کردن وی، واکنش نشان داد.


حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری اظهار کرد: «گرچه اقدام نامتعارف و غیرقانونی سفیر انگلستان در تهران برای حضور در جمع معترضان برخلاف شئون دیپلماتیک و مقررات حاکم بر رفتار دیپلمات ها در یک کشور است و باید طبق موازین با آن برخورد شود، اما اظهارات عجیب امام جمعه مشهد نیز هم برخلاف قانون و هم برخلاف اسلام و خصوصا برخلاف منافع ملی است؛ آن هم در شرایطی که دشمنان به دنبال بهانه برای مخدوش کردن چهره اسلام و ضربه به چهره جمهوری اسلامی برای توجیه ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین