کد خبر: ۲۱۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
‌رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فردا در شهر تهران راهپیمایی نخواهیم داشت ولی در تمام استان‌های کشور و تمام شهرستان های استان تهران فردا بعد از نماز جمعه راهپیمایی باشکوه برگزار خواهد شد.
ناطقان: حجت الاسلام سید محسن محمودی ‌ظهر پنجشنبه در جلسه فوق العاده در جمع خبرنگاران طی سخنانی تصویح کرد: فردا تهران شاهد یک حماسه بزرگ و بعد از سال ها اقامه نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری است که به این منظور خیل مشتاقان استفاده از نماز و اقتدا به امام مسلمین سرازیر تهران شده‌اند و مردم انقلابی تهران هم با شکوه هر چه تمام تر در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: از آن سو هم در سراسر کشور به خاطر محکومیت جنایات امریکا و به خاطر دفاع و تقدیر از اقدامات مقتدرانه سپاه و برخورد با دنیای استکبار و دفاع از نیروهای انقلابی سپاه و همچنین اظهار همدردی با سانحه دیدگان و شهدای سانحه هواپیما در سراسر کشور بعد از نمازهای جمعه‌، راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند و با ارزش های انقلاب تجدید پیمان می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فقط در تهران به خاطر اینکه نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری برگزار می شود و تمام ظرفیت‌ها برای این منظور به کار گرفته شده‌،‌ در این هفته تهران راهپیمایی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: ضمن تشکر از تمام کسانی که آمادگی پیدا کرده بودند برای حضور در راهپیمایی تهران و به دلیل اینکه باید تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای استفاده از نماز جمعه و بیانات مقام معظم رهبری به کار گرفته بشود، لذا از همه دعوت می‌شود که در نماز جمعه مقام معظم رهبری حضور پیدا کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین