کد خبر: ۲۱۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هر روز ضربه‌ای از ملت های منطقه دریافت خواهند کرد تا جایی که مجبور به خروج کامل از منطقه شوند.
ناطقان: سردار سرتیپ محمدرضا نقدی امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان غربی که در محل حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد اظهار داشت: عشایر در سال‌های اول انقلاب با دست خالی به ندای ولایت لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام و امنیت نظام اسلامی کردند. نام عشایر همیشه تداعی‌گر خصوصیت‌هایی نظیر شجاعت، مردانگی عزت و ولایتمداری است.


وی با بیان این که مهمان‌نوازی، سخت‌کوشی و تلاش در مناطق صعب‌العبور، کار و تولید از صفات اصلی عشایر هستند خاطر نشان کرد: اگر امروز جامعه بشری از جوانمردی و صداقت و نجابت آن‌ها درس بگیرد، بخش اعظم مشکلات حل می‌شود. تجمیع نام عشایر با واژه شهید موجب اعتلای جایگاه این انسان‌ها می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که آمریکایی‌ها هرروز ضربه‌ای را از ملت های منطقه دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه به طور کامل خارج شوند افزود: در گذشته جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکا نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدل با آمریکا و نیروهای تروریست آن است.

سردار نقدی یادآور شد: امروز بیش از همیشه نیازمند درس شهدا و معارف جنگ هستیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین