کد خبر: ۲۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
آیا تیمی کویتی که باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال به میدان رود خواستار بازی نکردن در ورزشگاه آزادی شده است؟
ناطقان: الکویت حریف استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شده است و تیم برنده باید برای صعود به مرحله گروهی برابر الریان نماینده قطر هم به میدان رود.

این دیدار باید در ورزشگاه آزادی و به میزبانی استقلال برگزار شود.

بعضی از رسانه‌های عربی به نقل از روزنامه الرای کویت نوشتند که باشگاه الکویت با توجه به شرایطی که کشور ایران دارد، قصد ندارد که راهی تهران شود و برابر استقلال بازی کند و به همین خاطر درخواست برگزاری بازی در زمین بی طرف را داده است.

آیا این خبر واقعیت دارد؟ در منبع اصلی خبر که روزنامه الرای بوده است آمده است" الکویت قد یطلب نقل مواجهة استقلال الی خارج ایران".

در عربی "قد" زمانی که بر سر فعل مضارع می‌آید به معنای شک و گمان و یا شاید است و اگر بر سر فعل ماضی باشد به معنای قطعا است.

نتیجه:

طبق این خبری که در سایت الرای آمده است می‌توان به این نتیجه رسید که باشگاه الکویت درخواست رسمی به AFC نداده است و معنایش این است که شاید درخواست بازی در زمین بی‌طرف را بدهد اما هنوز به جمع‌بندی لازم برای این موضوع نرسیده است.

در خود خبر هم آمده است که الکویت درخواست بازی در زمین بی‌طرف را بررسی می کند اما هنوز درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نفرستاده است و ممکن است که اصلا چنین درخواستی را هم نفرستد و فعلا همه چیز در حد شک و گمان است.

و اما با توجه به این که امتیاز این بازی به استقلال داده شده است و بازی برگشتی هم وجود ندارد نماینده کویت نمی‌تواند درخواست بازی در زمین بی‌طرف را بدهد. این تنها در صورتی ممکن است که مثل نماینده‌های عربستان بازی برگشتی هم وجود داشته باشد و دو طرف زمین بی‌طرف را انتخاب کنند اما در شرایط کنونی وقتی امتیاز میزبانی به استقلال داده شده است تیم مهمان نمی‌تواند درخواست زمین بی‌طرف داشته باشد و آن زمین را هم خودش انتخاب کند.
منبع: مشرق
برچسب ها: الکویت ، ایران ، بازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین