کد خبر: ۲۱۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
پایگاه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی در ارتباط با سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران، به سخنان ایشان در ارتباط با «دلقک خواندن» ترامپ توجه کرد.
ناطقان: پایگاه آمریکایی بلومبرگ در گزارشی در ارتباط با پوشش خبری نمازجمعه امروز تهران، به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحولات اخیردر منطقه پرداخت.

آنچه در نگاه پایگاه آمریکایی بلومبرگ در ارتباط با بیانات رهبر معظم انقلاب، قابل توجه بود، آنجا بوده است که رهبر معظم انقلاب، ترامپ را دلقک خواند و خبرگزاری بلومبرگ آمریکا نیز با اشاره به همین موضوع گفت که رهبر ایران در سخنان خود، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را «دلقک» خواند.

به گفته بلومبرگ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت ترامپ دلقکی است که تظاهر به حمایت از مردم ایران دارد، هرچند آن‌ها اگر هم کنار مردم ایران باشند، کنار مردم هستند تا خنجر زهرآلود خود را وارد سینه ملت کنند.

بلومبرگ این را نیز افزود که آیت‌الله خامنه‌ای، ترور سردار شهید سلیمانی به دست آمریکایی‌ها را «بزدلانه» خواند و حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر وی را بسیار مهم عنوان کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین