کد خبر: ۲۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
فرمانده انتظامی پایتخت از برگزاری باشکوه و میلیونی نماز جمعه این هفته تهران در مصلی خبر داد و گفت: الحمدالله این مراسم در کمال آرامش، امنیت و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت امنیتی برگزاری نماز جمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین در مصلی تهران، اظهار داشت: الحمدالله نماز جمعه این هفته با حضور میلیونی، باشکوه و کم نظیر نمازگزاران در کمال آرامش و امنیت در مصلی تهران برگزار شد.

وی با تأکید بر این مطلب که نماز جمعه بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد، به خروج نمازگزاران از مصلی اشاره و تصریح کرد: در کمال نظم و انضباط و آرامش نمازگزاران در حال خروج از مصلی هستند و مأموران انتظامی و ترافیکی پلیس در حال مدیریت تردد و تسهیل در رفت و آمد آنها هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پایتخت با تمام قدرت برای تأمین آرامش و امنیت شهروندان حضور خواهند داشت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین