کد خبر: ۲۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
رهبر ائتلاف "آبی سفید"رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت و اعلام کرد که وی صلاحیت نخست وزیری را ندارد.
ناطقان: به نقل از النشره، بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در فیسبوک نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست ورزیر اسرائیل و رهبر حزب لیکود، شخص مناسبی برای تصدی پست نخست وزیری نیست.

بنی گانتس همچنین تصریح کرد: "هر شخصی که به دنبال سوء استفاده از امنیت اسرائیل برای آوردن "کاهانیست‌ها" (پیروان اندیشه‌ای افراطی در یهودی که معتقدند تمام عرب‌ها باید از اسرائیل بیرون رانده شوند) به کنست (پارلمان اسرائیل) است، برای تصدی پست نخست وزیری مناسب نیست".

رهبر ائتلاف آبی و سفید اسرائیل همچنین خاطرنشان کرد: "هر شخصی که به دنبال تجارت با امنیت اسرائیل است و از پست و مقام خود برای پیشبرد فرصت‌های شخصی استفاده می‌کند، نمی‌تواند پست نخست وزیری را برعهده بگیرد".
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین