کد خبر: ۲۱۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
واکنش هاشمی طبا به سلب امتیاز میزبانی ایران؛
رییس سابق سازمان تربیت‌بدنی با تاکید بر اینکه اعضای ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا فعال نیستند، اظهار کرد: علاوه بر این فدراسیون فوتبال ایران در عموم مسائل دارای ضعف است.کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت سلطه بحرینی‌ها است و اعضای ما آن‌جا عضوهای فعالی نیستند و به گونه‌ای آن‌جا حضور دارند که فعالیتی نکنند.
ناطقان: مصطفی هاشمی طبا  در خصوص جدیدترین تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اخذ میزبانی از تیم‌های ایرانی مقابل حریفان خود در چارچوب رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و دیدار در زمین بی‌طرف، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت سلطه بحرینی‌ها است و اعضای ما آن‌جا عضوهای فعالی نیستند و به گونه‌ای آن‌جا حضور دارند که فعالیتی نکنند.

وی ادامه داد: باید فدراسیون فوتبال در این زمینه نفوذ و تعامل لازم را داشته باشد و به صورت جدی با این اتفاق برخورد کند، فدراسیون فوتبال ایران باید به گونه‌ای عمل کند که در موضع ضعف نباشد، ‌اما متاسفانه فدراسیون در همه زمینه‌ها اعم از قراردادها و مسائل اینچنینی از خود ضعف نشان داده است.

رییس سابق کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت‌بدنی با تاکید بر اینکه ورزشگاه‌های ایرانی دارای امنیت هستند چرا که اگر از امنیت لازم برخوردار نبودند اصلا تایید نمی‌شدند، گفت: قبلا این ورزشگاه‌ها مورد تایید مسئولان ذی‌ربط در کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این تصمیم مربوط به اتفاقات اخیر است هرچند دلیل روشن آن هنوز مشخص نیست و فدراسیون فوتبال باید نسبت به این مسئله جدا ورود کرده و علت آن را مشخص کند و بی‌تفاوت از رد نشود.

هاشمی‌طبا ادامه داد: کشور ما در زمینه برگزاری رویدادهای ورزشی مشکلی ندارد و در مورد دیدار با رقبای عربستانی که در زمین بی‌طرف برگزار شد، ماجرای سفارت سعودی‌ها پیش آمده و بعضا تماشاچیان ما شعارهایی به زبان عربی می‌دادند که اهانت‌آمیز بود و طبیعی است که در برابر این اتفاقات رقبای ما سکوت نخواهند کرد. بحرین و عربستان در زمینه‌های مختلف با کشور ما دشمنی می‌کنند، این مسئله کاملا واضح است و زمانی که ورزش ما در یک کنفدراسیون موثر نباشد دیگران تاثیر گذاشته و کار خود را پیش می‌برند.

گفتنی است علی کفاشیان به عنوان نایب‌رئیسی AFC در منطقه مرکزی آسیا و مهدی تاج به عنوان عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به فعالیت هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین