کد خبر: ۲۱۸۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
صحن بهارستان منتظر پاسخ های وزیرکار
شنیده ها حکایت از فشارهای سنگین به نماینده تهران برای پس گرفتن سوال در واپسین لحظات شروع صحن علنی روز سه شنبه 29اردیبهشت دارد و در این بین یک منبع آگاه خبر از قطعی بودن سوال "حسین طلا" از "علی ربیعی" در جلسه امروز مجلس داد و شایعاتی مبنی بر انصراف نماینده تهران از طرح سول را بی اساس خواند.
ناطقان: در حالی که طی ماه های اخیر زمزمه هایی غیررسمی مبنی بر  اراده دولت برای ترمیم کابینه شنیده می شد، اظهار نظر حسام الدین آشنا(مشاور رئیس جمهور) و محمدباقرنوبخت (سخنگوی دولت) مبنی بر قریب الوقوع بودن این تغییرات، بستری را فراهم کرد تا افکار عمومی و ناظران سیاسی گمانه زنی  پیرامون نامزدهای احتمالی اخراج از کابینه را آغاز کنند.

در این باره مطالبات مردم از دولت که عموما در حوزه های اشتغال، صنعت و مسکن معطوف است، عملا به عاملی مبدل گشته که ربیعی، نعمت زاده و آخوندی بعنوان سه گزینه ثابت برای نامزدی اخراج از کابینه مطرح شوند و البته برخی هم عزل علی اصغر فانی(وزیر آموزش و پرورش) را بدلیل نارضایتی جامعه معلمان دور از ذهن نمی دانند.

وجه دیگری از احتمال تحولات در کابینه به خانه ملت باز می گردد و به نوعی شاید بتوان اینگونه نتیجه گرفت وزرایی همچون نعمت زاده و فانی که تا کنون 2کارت زرد را از مجلس دریافت کرده اند به تعبیری لب مرزی محسوب می شوند و احتمال حذف آنها توسط مجلس بعید به نظر "نمی رسد" که البته چنین استیضاحی شاید از نگاه دولتی ها به فال نیک گرفته شود، چرا که در صورت وجود اراده حقیقی برای ترمیم کابینه، برکناری وزرای ناکارآمد توسط مجلس، بعنوان کم هزینه ترین مسیر برای شخص رئیس جمهور است.

به گزارش ناطقان، امروز وزیر تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی با سابقه دریافت یک کارت زرد از بهارستانی ها، این بار برای پاسخ به سوال حسین طلا (نماینده تهران) به مجلس خواهد آمد و پیرامون آمار  نسبتاً چشمگیر حوادث شغلی در کشور توضیح خواهد داد.

گفتنی است در صورتی که ربیعی نتواند حسین طلا را اقناع کند، وی هم در صف وزرای 2کارته کابینه (نعمت زاده و فانی) قرار خواهد گرفت و البته چنین اتفاقی قطعا در تصمیم گیری دولتمردان برای انتخاب گزینه های اخراج از کابینه بی تاثیر نخواهد بود و لذا شنیده ها حکایت از فشارهای سنگین به نماینده تهران برای پس گرفتن سوال در واپسین لحظات شروع صحن علنی روز سه شنبه 29اردیبهشت دارد و در این بین یک منبع آگاه خبر از قطعی بودن سوال "حسین طلا" از "علی ربیعی" در جلسه امروز مجلس داد و شایعاتی مبنی بر انصراف نماینده تهران از طرح سول را بی اساس خواند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
0
ناطقان جون سلام
فکرکنم فشارشما الان خیلی بالا باشه ببخشید بالا پایین شده باشه
جهت استحضار وشما و دارودسته اتان!
نمایندگان می دانند که آقای ربیعی فردی زحمت کش و به فکر مردم و از درون مردم است.
یک کم هم تقوی خوبه چیزی که از یاد رفته

ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
آخ آخ ناطقان چقدر ضایع شدی امروز ربیعی کارت زرد نگرفت
عیب نداره تو تلاشتو ادامه بده ولی از خدا هم بترس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین