کد خبر: ۲۱۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
مراسم انتصاب مدیرکل مددکاری و مشاوره و مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، بنیاد شهید برگزار شد.
ناطقان: سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مراسم معارفه مدیران کل «مددکاری و مشاوره» و «پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید با اشاره به انتصاب‌های صورت گرفته در بنیاد، گفت: در دوران مدیریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، انتصاب مدیران بنیاد از داخل مجموعه صورت می‌گیرد و این مسئله نشان‌دهنده اعتماد و اعتقاد ایشان به بنیاد و نقطه امیدی برای کارکنان این مجموعه است.

وی ادامه داد: نگاه مثبت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مجموعه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث شده که نظر معاونان نیز در انتصابات لحاظ می‌شود و این موضوع باعث افزایش حس همدلی در مجموعه شده است. زمانی که مدیر ارشد یک مجموعه دارای چنین نگاهی است، نیروها نیز وظیفه دارند تمام تلاش خود را برای جواب دادن به این اعتماد به کار ببندند و این کار با وحدت، احترام و داشتن علاقه و انگیزه سازمانی به دست می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد در چندین دوره گفت: دلیل مهم این دستاورد انگیزه تمام نیروهای بنیاد است. بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره اخیر مدیریتی جهش زیادی داشته است و در تمام حوزه‌ها شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم که البته به معنای نبود مشکلات نیست، زیرا فضای خدمات به‌صورت مداوم در حال تغییر و افزایش است و مشکلات اعتباری نیز محدودیت‌هایی را برای مجموعه ایجاد می‌کند.

میرمرادی با بیان اینکه مسیر حرکت بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت شناخته شدن به‌عنوان سازمان هوشمند پیش می‌رود، افزود: در این مسیر نیروهای بنیاد با تمام وجود مشغول خدمت هستند زیرا علاوه بر تعهد کاری، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار بزرگی می‌دانند.

وی در پایان با اشاره به انتصاب حجت‌الله فرهادی به‌عنوان مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد و سید نورالدین علم بلادی به‌عنوان مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم این عزیزان کارها را به‌صورت مشارکتی و با همکاری تمام نیروها پیش ببرند و در این مسیر شرایط موجود در کشور و همچنین شرایط ایثارگران عزیز را در نظر بگیرند.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: یکی از ملزومات کار در سیستم‌های مدیریتی و دستگاه‌های اجرایی فعالی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد تغییرات و جابجایی‌های مدیریتی متناسب با پیشرفت‌هاست. در هر جابجایی افراد روحیه و انرژی جدیدی به دست می‌آورند و جابجایی‌های اخیر در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد نیز در همین راستا انجام شده است.

وی ادامه داد: این جابجایی‌ها و تغییرات با کمک و مشورت اعضای کمیسیون انتصابات انجام شده است. در حوزه مددکاری تاکنون فعالیت‌ها به خوبی انجام شده است و مطمئناً از امروز نیز با انتصاب آقای حجت‌الله فرهادی در سمت مدیرکل مددکاری و مشاوره همچنان این فعالیت‌ها با قدرت ادامه می‌یابند. همچنین از زحمات حجت الاسلام حسن هنرمند که پیش از این عهده‌دار این سمت بودند و به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم منصوب شده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: آقای فرهادی به‌عنوان مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران زحمات زیادی کشیده‌اند و پس از انتصاب ایشان به‌عنوان مدیرکل مددکاری و مشاوره و همچنین با توجه به حرکت حوزه پذیرش و امور اداری ایثارگران به سمت هوشمند و الکترونیکی شدن و در نظر گرفتن جمیع معیارها، دکتر نورالدین علم بلادی به‌عنوان مدیرکل این حوزه انتخاب شدند.

در این مراسم حکم انتصاب حجت‌الله فرهادی به‌عنوان مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد و سید نورالدین علم بلادی به‌عنوان مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد و با اهدای لوحی نیز از زحمات حجت الاسلام هنرمند در سمت مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد تجلیل به عمل آمد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین