کد خبر: ۲۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز به تدریج زبانه‌های سامانه بارشی جدید به استان وارد و در بعضی ساعات عصر و شب بارش پراکنده برف و گاهی باران در تمام نواحی پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا شب تا پنجشنبه شب شرایط بارش تقویت خواهد شد و در بیشتر نواحی استان به ویژه نواحی مرکزی و شمالی، بارندگی عمدتا به شکل برف خواهد بود.

همچنین در روز‌های جمعه و شنبه با عبور متناوب موج بارشی از استان در بعضی ساعات انتظار بارش پراکنده برف داریم و طی این مدت به دلیل مه و کاهش دید، لغزندگی سطح معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی و در نواحی کوهستانی به دلیل مه آلودگی و کولاک برف، امکان اختلال تردد در تمام معابر و جاده‌ها وجود دارد.

به گزارش هواشناسی، مجهز کردن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی الزامی است و از شنبه با کاهش محسوس دما اثر یخبندان تشدید می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران سه شنبه و چهارشنبه (۵ و ۱-)، پنجشنبه (۴ و ۲-)، جمعه (۶ و ۲-)، شنبه (۶ و ۳-) خواهد بود.

ایستگاه‌های ورامین ۷ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی۱۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین در اطلاعیه ای، بر مدیریت مصرف حامل‌های انرژی، آمادگی دستگاه‌های خدمت رسان شهری و جاده‌ای و مجهز کردن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی تاکید کرد.
منبع: سیمرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین