کد خبر: ۲۱۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
یک منبع آگاه از کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ایران در آینده وجود دارد.
ناطقان: منبعی آگاه از کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با نشریه «البلاد» بحرین، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هیچ مجازاتی برای باشگاه های ایران درنظر نگرفته است. فدراسیون ایران هنوز موضع رسمی خود را برای انصراف از بازی ها اعلام نکرده است.

وی افزود: تصمیم محرومیت باشگاه‌های ایران از میزبانی ثابت نیست. احتمال دارد در آینده با بهبود وضعیت در ایران عوض شود و بازی ها به میزبانی این کشور برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بازی های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف شنبه آینده به میزبانی امارات برگزار می شود. دبی میزبان آبی پوشان مقابل الکویت شد و الشارجه میزبان شهر خودرو مقابل الرفاع بحرین خواهد بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین