کد خبر: ۲۱۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و جمعی از معاونان وی فردا به یزد سفر خواهند کرد.
ناطقان: رئیس قوه قضائیه، صبح فردا مهمان مردم یزد است و در ابتدای ورود خود با نخبگان، تولیدکنندگان و کارآفرینان یزد دیدار می‌کند.

وی در این سفر همچنین با منتخب اقشار مختلف مردم و سپس با قضات و کارکنان دادگستری استان یزد دیدار خواهد کرد.

حضور در جلسه شورای اداری استان یزد و شورای عالی قوه قضائیه نیز از مهمترین بخش‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد است.

در شورای عالی قوه قضائیه، جمعی از معاونان و رؤسای دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضائیه نیز حضور خواهند یافت و در مورد مشکلات قضائی استان یزد که پیش از این در جلسات متعدد جمع بندی شده است، تصمیم گیری خواهد شد.

شرکت در نشست خبری نیز آخرین برنامه سفر حجت الاسلام رئیسی به استان یزد است.

جمعی از معاونان قوه قضائیه و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه این قوه نیز امروز وارد یزد شده‌اند که جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی به شهرستان ابرکوه، حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی به شهرستان بافق، خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان خاتم و رحیمی مشاور قوه قضائیه به شهرستان بهاباد سفر کرده‌اند.

فردا نیز الفت معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم به اردکان، موحدی دادستان انتظامی قضات به میبد، عبدالهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه به اشکذر، مظفری رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف به تفت و مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه به مهریز سفر خواهند کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: رئیسی ، سفر ، یزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین