کد خبر: ۲۱۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
رئیس جمهوری روسیه در بیت‌لحم با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوری اوشاکف، معاون امور اجرایی کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیت لحم دیدار می‌کند و این دو به بررسی همکاری‌های دو جانبه و اوضاع در خاورمیانه می‌پردازند.

وی ادامه داد: مسائل مختلف قرار است در این دیدار مورد بررسی قرار گیرد که شامل بررسی اوضاع در خاورمیانه و همکاری دو جانبه با تاکید بر دورنمای سازش فلسطین و اسرائیل است.

کاخ کرملین پیش از این اعلام کرده بود رئیس جمهوری روسیه در جریان هفتاد و پنجمین سالگرد هولوکاست که ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) در سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار خواهد کرد.

کرملین همچنین تایید کرد که پوتین قصد دارد در جریان این سفر کوتاه ۱۲ ساعته خود به این منطقه با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مسکو ، پوتین ، عباس ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین