کد خبر: ۲۱۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
زنان در دوران بارداری به مصرف برخی غذاها تمایل زیادی پیدا می کنند. در برخی از مادران نیز میل به خوردن تنقلات زیاد می شود.
ناطقان: زنان در دوران بارداری به مصرف برخی غذاها تمایل زیادی پیدا می کنند. در برخی از مادران نیز میل به خوردن تنقلات زیاد می شود. برای رشد سالم جنین لازم است مادر موادغذایی مغذی مصرف کند و در صورتی که میل به تنقلات پیدا کرد، می تواند تنقلات سالمی که در این مطلب ذکر شده است مصرف کند.

 

▪ کراکرهای سبوس دار؛ این کراکرهای کم کالری را که به آسانی هم جذب می شود، می توان با مقداری عسل یا برشی از پنیر کم چرب مصرف کرد.

 

▪ ذرت بو داده؛ ذرت بو داده کم نمک را با پنیر کم چرب استفاده کنید. ذرت بو داده کم چرب، جزو تنقلات سالم به حساب می آید و روی وزن زن باردار تاثیر نمی گذارد.

 

▪ اسمودی ماست؛ این خوراکی نه تنها سیرکننده است بلکه مغذی نیز محسوب می شود.

 

▪ سالاد میوه با پنیر؛ میوه یک گزینه سالم و مغذی برای زنان باردار است. این نوع تنقلات که سیرکننده است مانع از اضافه وزن زنان باردار می شود. میوه هایی مانند پاپایا و آناناس برای زنان باردار مضر است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین