کد خبر: ۲۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
سخنگوی صنعت برق از پرداخت پاداش توسط شرکت‌های برق و گاز به مشترکانی که نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند، خبر داد.
ناطقان: مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام توسط وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای ترویج مصرف بهینه گاز و برق مشترکان است، اظهار کرد: طرح پرداخت پاداش خوش مصرفی به مشترکان به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف انرژی در کشور اجرایی می‌شود.

رجبی مشهدی تاکید کرد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل مصرف برق و گاز خود را کاهش دهند مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی می‌شوند.

طبق اعلام توانیر، وی گفت: این طرح بر اساس تجربه موفق همکاری مشترکان برق در تابستان سال جاری دنبال می شود.

رجبی مشهدی ابراز امیدواری کرد با توجه به برودت و سرمای هوا و نیاز به صرفه جویی در مصرف سوخت، مشترکان برق و گاز مشارکت فعالانه ای در این طرح داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق افزود می توان با راهکارهای ساده استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی و تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش و جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به کاهش مصرف انرژی در زمستان اقدام کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین