کد خبر: ۲۱۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محور میروان_سقز در استان کردستان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بارش باران نیز در محور لنگرود_چابکسر گزارش شده است، ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم هنگام سفر به استان‌های شمالی و شمال غربی کشور بویژه محورهای پیرانشهر_سردشت، خوی_چالدران، بوکان_میاندوآب در استان آذربایجان غربی و محور بانه_سقز در استان کردستان، ضمن رعایت نکات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، حتما با زنجیرچرخ تردد کنند.

به گفته وی، به دنبال بارش باران فراوان و طغیان رودخانه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان برخی محورهای مواصلاتی مسدود شده‌اند. محورهای شهداد_نهبندان،‌ جیرفت_ساردوئیه در کرمان و خراسان جنوبی، محورهای جاسک_چابهار و جاسک_میناب در هرمزگان و محورهای رودبار_ایرانشهر و ایرانشهر_دهکلوت، اصلی ترین محورهایی هستند که در حال حاضر به علت طغیان رودخانه مسدود هستند.

رحمانی همچنین افزود: در نظر داریم با توجه به میزان بار ترافیکی که ممکن است در جاده چالوس مشاهده کنیم، محدودیت ترافیکی بر رفت‌وآمد در این محور مواصلاتی اعمال کنیم که البته هنوز تصمیمی برای ساعت اجرای این محدودیت ترافیکی، اتخاذ نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت که از سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاص ترافیکی  گزارش نشده است.

سرهنگ رحمانی در پایان از مردم خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین