کد خبر: ۲۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید حادثه منا با دقت بررسی و حقوق حجاج جان‌باخته پیگیری شود و سعودی‌ها باید این حقوق را تأمین کنند.
ناطقان: آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر جمعه در دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولان حج و زیارت با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان حج و زیارت برای ارائه خدمات بیشتر به زائران، افزود: متأسفانه حاکمان سعودی سیاست‌های غلطی را در پیش گرفته‌اند.

وی ضمن ابراز تأسف از وحدت میان سعودی‌ها با آمریکا و صهیونیست‌ها، افزود: سعودی‌ها در سیاست با ایران مقابله می‌کنند و از نظر اعتقادی و دینی نیز دشمن شیعه محسوب می‌شوند و علیه تشیع کار جدی می‌کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: تخریب آثار تاریخی دینی توسط سعودی‌ها امری ناپسند است که وهابیت برای مقابله با شیعه این آثار تاریخی دینی را در مکه و مدینه نابود کرده است تا اثری باقی نماند.

وی گفت: باید حادثه منا با دقت بررسی و حقوق حجاج جان‌باخته پیگیری شود و سعودی‌ها باید این حقوق را تأمین کنند.

آیت الله نوری همدانی حادثه دردناک منا را نتیجه سو تدبیر سعودی‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی در منطقه و جهان دارای قدرت بی شماری است.

وی عظمت و قدرت ایران را ناشی از قدرت اسلام و اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: باید امت اسلام را با جایگاه ایران اسلامی آشنا کرد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: مسلمانان باید برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین