کد خبر: ۲۱۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با انتقاد از پنهانکاری‌های ترامپ در مورد تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد گفت: رفتارهای وی چندش آور است.
ناطقان: به گزارش واشنگتن تایمز، بایدن در سخنرانی در کمپین انتخاباتی در ایالت نیوهمپشایر گفت: در حالی که برخی از سربازان شجاع ما در حملات موشکی ایران زخمی شده‌اند، ترامپ از آنان می‌خواهد تا بلند شده و اظهار به زخمی نشدن بکنند. 

وی در ادامه در سخنانی کنایه آمیز خطاب به ترامپ گفت: سربازان فقط سردرد دارند و تلفات آنان جدی نیست. 

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری یاد آور شد که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار سرباز آمریکایی به دلیل تلفات جدی از جنگ‌های برون مرزی به خانه برگشته‌اند. 

وی خطاب به ترامپ گفت: نادیده گرفتن این تلفات و جزیی خواندن آن واقعا چندش آور است. 

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ‌ روز جمعه در ادامه اعترافات قطره چکانی خود در مورد تلفات حملات موشکی ایران اعلام کرد: تاکنون ۳۴ نیروی آمریکایی درحمله به پایگاه عین الاسد عراق دچار آسیب مغزی شده‌اند. 

جاناتان هافمن سخنگوی پنتاگون در آخرین گزارش تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق گفت: این حملات تا کنون ۳۴ زخمی داشته است. 
اعترافات پنتاگون به افزایش هفتگی تلفات حملات موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ همچنان بر نادیده گرفتن این حملات احتمام دارد. 

پیش از این فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تائید کرده بود که ۱۱ نظامی این کشور در حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق دچار مشکل شده‌اند که تعدادی از آن‌ها به کویت و تعدادی دیگر به آلمان منتقل شده‌اند. 

سنتکام همچنین گفته بود که مشکل سربازان آسیب دیده، ضربه مغزی بوده است. 
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین