کد خبر: ۲۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
استقلال در نیمه نخست با یک گل از سد الکویت گذشت.
ناطقان: تیم فوتبال استقلال ایران امشب (شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به مصاف الکویت کویت رفته که نیمه نخست این دیدار با تک گل دیاباته در دقیقه ۲۶ به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار در اختیار استقلال بود و شاگردان فرهاد مجیدی فشار زیادی به روی دروازه الکویت آوردند اما هر بار با دفاع چند لایه الکویت مواجه می‌شدند و حملاتشان خنثی می‌شد. در این بین کویتی‌ها برنامه زیادی برای زمانی که توپ را از بازیکنان استقلال می گرفتند، نداشتند و تمرکزشان روی این تاکتیک بود که توپ را به علا عباس و بیسمارک برسانند تا شاید روی خلاقیت این دو بازیکن کاری کنند.

این روند تا دقیقه ۲۶ ادامه پیدا کرد تا این که دیاباته در میان مدافعان الکویت صاحب توپ شد و با استفاده از فیزیک بدنی و تکنیکش توانست مقابل دروازه الکویت با چرخشی زیبا، دروازه نماینده کویت را باز کند.

پس از این گل، الکویت کمی جلو کشید و حتی توانستند یک بار در دقیقه ۳۲ با استفاده از شوت خارج از محوطه جریمه دروازه استقلال را تهدید کند که در این صحنه سید حسین حسینی با شیرجه‌ای زیبا شوت را به کرنر فرستاد.

در ادامه استقلال هم شانس داشت که توسط دیاباته به گل دوم برسد اما ضربه سر دیاباته مقابل دروازه الکویت توسط مدافع این تیم دفع شد. این نیمه با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین