کد خبر: ۲۱۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
شماری معترضان عراقی امروز در ادامه اعتراضات پراکنده خود، با نیروهای امنیتی در شهرهای بغداد و الناصریه به شدت درگیر شدند.
ناطقان: اعتراضات عراق که از سه ماه پیش آغاز شده است، در برخی از مناطق این از این کشور ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، معترضان عصر امروز (شنبه) در بغداد به شدت با نیروهای امنیتی درگیر شده که در نتیجه آن، چهار نفر از معترضان کشته و تعدادی زخمی و راهی بیمارستان شدند.

بر اساس این گزارش، برخی از مناطق استان «ذی قار» نیز امروز شاهد درگیری معترضان با نیروهای امنیتی بوده است و نیروهای امنیتی برای متفرق کردن اعتراضات از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

در همین ارتباط، شبکه خبری «روسیا الیوم» گزارش داد که این درگیری در شهر الناصریه استان ذی قار بیش از دیگر شهرهای استان بوده است.

این تظاهرات پراکنده در حالی کمابیش ادامه دارد که مردم عراق دیروز با برگزاری تظاهرات گسترده ضد اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان‌های مختلف بغداد حضور پیدا کرده و خواستار اخراج نیروهای آمریکایی شدند.

تظاهرات‌کنندگان عراقی با محکوم کردن اشغالگری نظامی آمریکا در این کشور، شعار «از کشور ما خارج شوید، قبل از اینکه اخراجتان کنیم» سر می‌دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین