کد خبر: ۲۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
بارداری معمولا 280 روز یا 40 هفته بطول می انجامد، که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی شروع می شود.این هفته آغاز دوره رویانی در جنین است. از حالا تا ده هفته دیگر تقریبا تمام دستگاههای بدن جنین شما تکامل یافته و شروع به فعالیت می کند.
ناطقان: فرزند شما به زودی به خانه جدید خود خواهد رسید، که در آن هشت ماه آینده رشد خواهد کرد سفر خود را از لوله فالوپی به رحم خود انجام داد و خود را در داخل رحم قرار داد ، بعضی از زنان قسم می خورند که می توانند احساس کنند این اتفاق می افتد و این احساس را سبک دردناکی گزارش می دهند، در حالی که دیگران می گویند که آنها دارای نور چشم هستند.

به محض این که توپ گرانبهای ساخته شده از سلول ها به خانه جدیدش برسد، شروع به تقسیم شدن در دو قسمت می کند ، نیمه ای که در حال حاضر جنین نامیده می شود و به کودک شما تبدیل می شود، نیمه دیگر به جفت تبدیل می شود، که در طول هشت ماه آینده، نوزاد شما را رشد میدهد.

بارداری
اتفاقات روی داده در هفته چهارم بارداری بر جنین ومادر

جنین شما ممکن است کوچک باشد اما مشغول است! در این هفته، کیسه آمنیوتیک اطراف آن تشکیل می شود و سه لایه مشخص از سلول ها وجود دارد که در قسمت های مختلف بدن نوزاد شما رشد می کند.اندودرم لایه داخلی است - سیستم گوارشی، کبد و ریه ها را در بر می گیرد.
لایه مزودرم لایه ی پوست و مو

مزودرم لایه میانی است، که به قلب نوزاد شما، اندام های جنسی، استخوان ها، کلیه ها و عضلات تبدیل می شود و اکوادور لایه بیرونی است - این لایه پوست، مو و چشم نوزادان شما را تشکیل می دهد.

بارداری
رشد جنین در بارداری
شرایط بدن در چهار هفته اول بارداری

اگر آزمایشات تست خونی حاملگی را در این هفته انجام دادید، این امر مثبت خواهد بود (برای آزمایش بارداری ادرار ممکن است چند روز زودتر نشان دهد) این یعنی که بدن شما می داند که باردار است و آماده است،

زمان مهم! بعضی از زنان در این مرحله به طور کامل از این که بچه رو به رشد در درونشان است را میفهمند، بعضی از علائم اولیه بارداری مانند نوسانات خلقی، التهاب و گرفتگی را تجربه می کنند.

همانطور که بلستوسیست شروع به اتصال به رحم شما می کند، حدود 30% زنان ممکن است برخی از خونریزی های لانه گزینی را تجربه کنند.

 اینگونه توضیح می دهند که بسیار آسان است که خونریزی های لانه گزینی را برای یک دوره پریودی زود هنگام با علائمی قبل از قاعدگی، مانند گرفتگی، نفخ و تغییرات خلقی در دوران بارداری نیز تجربه کنید.

اختلاف یک دوره پریودی و خونریزی لانه گزینی، طول خونریزی، رنگ خونریزی و شدت جریان خون است.خونریزی لانه گزاری نشانه ای نیست که در بارداری مشکلی وجود بیاورد و هیچ ارتباطی با خونریزی و سقط جنین وجود ندارد.

        طی شش تا دوازده روز پس از لقاح، بدن شما شروع به تولید هورمون تستوسترون می کند -

گنادوتروپین کوریونی انسان

این هورمون بارداری است ، که باعث می شود خط اضافی در آزمون حاملگی شما ظاهر شود ، در حالی که در مورد تست های حاملگی صحبت می شود، مهم آن است که توجه داشته باشید، می توانید بیش از یک هفته طول بکشد تا بدن شما شروع به تولید هورمون های بارداری بکند که بتواند بارداری را انجام بدهد.اگر یک دوره پریودی نداشتید و جواب آزمایش منفی داشتید، در هفته بعدی یک آزماش دیگر انجام دهید.

بارداری
بدن در ماه های اولیه بارداری چه شرایطی دارد
علائم رایج در چهار هفته چه چیزهایی هستند؟

خونریزی لانه گزینی: همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما یک هفته قبل از اینکه یک دوره پریودی را تجربه کردید یا کمی پریود شدید، این ممکن است خونریزی لانه گزینی باشد.

تنها درصد کمی از زنان خونریزی لانه گزینی را تجربه می کنند، بنابراین نگران نباشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین