کد خبر: ۲۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
لامپ ال ای دی نسبت به لامپ کم مصرف، هم قیمت پایینتری داره، هم عمرش طولانی تره، هم هزینه برقش کمتره و از همه مهتر اینکه مواد سمی نداره و نورش سالمه.
ناطقان: این روزها خرید لامپ تا حدودی یچیده شده است. بسیاری از افراد میپرسند جایگزین لامپ های کم مصرف چیست ؟ لامپهای ال ای دی بازار محصولات روشنایی را در تصرف خود درآورده اند. مصرف بسیار پایین لامپ ال ای دی ، طول عمر بالا و ضمانتهای با کیفیت، این محصول را به یکی از محصولات پر طرفدار، و جدی ترین جایگزین لامپ های کم مصرف بدل کرده است. علاوه بر این لامپ ال ای دی به راحتی با لامپهای قدیمی تعویض میشود. حتی لامپهای مهتابی قدیمی نیز با لامپهای مشابه در همان اندازه و شکل، جایگزین میشوند. جایگزین لامپهای کم مصرف ، لامپ ال ای سوالات متداول دیگران را در این زمینه بخوانید!

لامپ ال ای دی جایگزین لامپهای قدیمی
جایگزین لامپ های کم مصرف چیست ؟

بسیاری از افراد میپرسند لامپ ال ای دی بهتر است یا لامپ کم مصرف؟ چه لامپی بخریم؟ باید گفت لامپ ال ای دی، از لحاظ مصرف برق معمولا 1.5 تا 2 برابر از لامپ کم مصرف معادلش، کمتر برق مصرف میکند. طول عمرش بیش از 2 برابر لامپ کم مصرف است. در لامپ ال ای دی، مواد سمی به کار نرفته اند در حالی که در لامپ کم مصرف جیوه به کار میرود و در صورت شکستن، برای بدن انسان و محیط، مضر خواهد بود. از همه مهمتر اینکه علاوه بر این ویژگیها، لامپ کم مصرف، معمولا یا هم قیمت لامپ ال ای دی است و یا اینکه از آن کمی گرانتر است. بنابراین، جای شکی باقی نیست که لامپ ال ای دی، از لامپ کم مصرف، بهتر است.

میزان نوردهی لامپ ال ای دی چقدر است؟

میزان نوردهی لامپها، بستگی به میزان توان مصرفی آنها دارد. میزان نوردهی لامپها را با واحد لومن اندازه گیری میکنند. یک لامپ 5 وات ال ای دی، حدودا 450 لومن روشنایی دارد و این معادل است با روشنایی یک لامپ 40 وات رشته ای. این روزها، برای تمامی منظورهای مسکونی و صنعتی، لامپ، پنل، چراغ و پروژکتورهای ال ای دی، تولید و عرضه میشوند.

لومن لامپ 100 وات چقدر است؟

یک لامپ 100 وات در حدود 1500 لومن روشنایی دارد. و از این جهت یک لامپ 100 وات رشته ای، با یک لامپ کم مصرف 20 وات و یک لامپ ال ای دی 15 وات، معادل است.

بهترین لامپ led کدام است؟

بهترین لامپ ال ای دی، آن لامپی است که از لامپهای ال ای دی مشابه خود، روشنایی یا لومن بیشتر، توان مصرفی کمتر و ضمانت مطمئن تری داشته باشد. شما برای اینکه بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید، میتوانید در بخش لامپهای ال ای دی، لامپهای مختلف را با هم از هر نظر مقایسه کنید. همچنین میتوانید در بخش نقد و بررسی، نظرات دیگران را راجع به آن محصول بخوانید و در صورتی که سوالی در مورد آن محصول دارید، بپرسید تا دیگران و یا کارشناسان ما، به آن پاسخ بدهند. در ضمن در مشخصات فنی لامپهای ال ای دی، پارامترهای لامپ ال ای دی، توضیح داده شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین