کد خبر: ۲۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
وزارت امور خارجه عمان از سفر یوسف به علوی به تهران و گفت‌وگوی وی با همتای ایرانی خود خبر داد.
ناطقان: وزارت امور خارجه عمان در حساب کاربری رسمی خود در توییتر اعلام کرد: یوسف به علوی در راه برگشت به عمان پس از پایان مجمع جهانی اقتصاد در داووس، امروز در تهران به دیدار دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران می‌رود.

وی ادامه داد: آنها در این ملاقات، درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به ویژه امنیت منطقه‌ای در تنگه هرمز با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.  

سفر یوسف بن علوی به تهران در حالی انجام می‌شود که وزیر خارجه عمان روز سه‌شنبه در تهران با محمدجواد ظریف دیدار و گفت‌وگو کرد.  

 وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین جمعه بیست و هفتم دی ماه در بازگشت از سفر هند هم در توقف کوتاهی که در مسقط داشت، با همتای عمانی خود دیدار کرده بود.  

همچنین ظریف دو هفته پیش با حضور در مسقط برای شرکت در مراسم گرامیداشت سلطان فقید عمان، با سلطان هیثم بن طارق پادشاه جدید عمان و دیگر مقامات عالی‌رتبه این کشور دیدار کرد.  

حدود سه هفته پیش نیز یوسف بن علوی برای شرکت در مجمع گفت‌وگوی تهران، به ایران سفر کرده بود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین