کد خبر: ۲۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
یک روز بعد از رونمایی از لوگوی واحد فضایی آمریکا، وزارت دفاع ژاپن هم اعلام کرد تصمیم گرفته است به منظور تشکیل یک یگان فضایی لایحه ای را تسلیم پارلمان کند.
ناطقان: این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد تصمیم دارد جهت تقویت قابلیت های دفاعی خود در عرصه های فضایی و نیز فضای سایبری، این یگان فضایی را تشکیل داده و عده پرسنل را از ماه آوریل امسال افزایش دهد.

وزارت دفاع ژاپن می خواهد به منظور تجدید نظر در قانون تشکیل این وزارتخانه، لایحه ای را برای تصویب تسلیم نشست جاری پارلمان کند.


یگان عملیات فضایی یاد شده با هدف نظارت بر ماهواره های مشکوک و زباله های فضایی، در پایگاه نیروی هوایی دفاع از خود در شهر فوچو در توکیو مستقر خواهد شد و پرسنل آن نیز حدود ۲۰ نفر خواهد بود.

این وزارتخانه در نظر دارد عده پرسنل در یگان کنونی دفاع سایبری را حدود ۷۰ نفر افزایش داده و به تقریبا ۲۹۰ نفر برساند آنها در یگان مشترک نیروهای زمینی، دریایی و هوایی دفاع از خود فعالیت خواهند کرد.

بودجه نظامی ژاپن در سال ۲۰۲۰ میلادی ۵.۳ تریلیون ین (۴۸.۸ میلیارد دلار) است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین