کد خبر: ۲۱۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
شهردار منطقه17 تهران از بهره‌برداری دو مدرسه جدید در جنوب تهران خبرداد و گفت: از خیرین برای تجهیز و نوسازی مدارس در این منطقه درخواست مساعدت داریم.
ناطقان: محمود کلهری شهردار منطقه17 در حاشیه بهره برداری از دو مدرسه به همت خیرین و شهرداری در این منطقه اظهارداشت: حمایت از دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم حائز اهمیت است و از خیرین دعوت می‌کنم که با حمایت از دانش آموزان و تجهیز مدارس فرسوده، امکانات لازم برای تحصیل و علم آموزی همه دانش آموزان را فراهم کرده تا از ظرفیت‌های موجود برای راه اندازی طرح های سوادآموزی بهره گرفته شود.

وی افزود: این مدارس از سری مدارس خیری شهر تهران است که با حمایت سازمان نوسازی مدارس تهران و شهرداری منطقه17 احداث شده است.

کلهری گفت: پیش از این در مکان این مدرسه، مدرسه سلمان فارسی قرار داشته که دچار فرسودگی شده و امروز به همت خیرین، از آن بنای فرسوده دو مدرسه جدید سر بر آورده است که  اگر همراهی خیرین نبود این پروژه به ثمر نمی رسید.

شهردار منطقه 17 افزود: اگر بخواهم در یک جمله مفهوم ایثارگر را تعریف کنم باید بگویم که ایثارگری عبور کردن از خود برای رفاه و آسایش دیگران است. در اوج این قله شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیزمان حضور دارند که تمام هستی خود را فدای این مرز و بوم کردند. مرحله بعدی ایثارگری گذشتن از اموال است و در این روزگار این نوع از ایثارگری سخت‌تر است. به عنوان شهروند و سپس به عنوان شهردار این منطقه در برابر این همه و بزرگی و عظمت شما عزیزان سر تعظیم فرود می‌آورم.

کلهری خطاب به خیرین گفت: امیدوارم ده‌ها مدرسه دیگر در سراسر نقاط کشورمان بسازید اما از همه این عزیزان خیر خواهشمندم آنچنانی که منطقه17 را ویژه دیدید لطفا ویژه‌ترهم ببنید. باید تاکید کنم شهروندان این منطقه آن روزی که کشور نیاز به مقاومت داشت برای دفاع از وطن شتافتند. همین زمینی که امروز شما در آن دو مدرسه ساخته اید پیش از این مدرسه سلمان فارسی نام داشت که بیش از 160 شهید تقدیم انقلاب کرده است، این تعداد شهید عدد کم نظیری است. مدرسه ساختن بسیار ارزشمند است و قطعا هزینه کردن در مناطقی کم برخوردارتر نیاز بیشتری دارند ارزشمندتر است.

وی با اشاره به مدارس کودکان کار و به جا مانده از تحصیل گفت: دو مدرسه برای این قشر در منطقه داریم به عنوان این پیشنهاد اگر تمایل داشتید در این زمینه فعالیتی کنید، برای توسعه این مدارس، دست یاری به سمت شما دراز می کنیم، شهرداری منطقه17 در هر زمینه ای که نیاز به همیاری و همکاری برای ساخت مدرسه و فضای آموزشی باشد آماده همکاری است.

شهردار منطقه17 با دعوت از خیرین برای حمایت از دانش آموزان گفت: باید از دانش آموزان در حوزه های مختلفی حمایت کرد که مهمترین آنها حمایت از علم اندوزی آنهاست. امکانات و تجهیزات اگر در مدارس فراهم باشد مسیر علم اندوختن برای همه دانش آموزان هموار می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین