کد خبر: ۲۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت:‌ تصادف میان سه خودروی کامیون، وانت پیکان و پراید در جاده سنندج به دیواندره موجب مرگ چهار نفر از سرنشینان این خودروها شد.
ناطقان: سرهنگ حمید عبدالملکی اظهار داشت:‌ این تصادف در کیلومتر ۱۶ جاده سنندج به دیواندره و در داخل تونل اول رخ داد بطوریکه کامیون واژگون و بر روی ۲ خودروی دیگر افتاد و موجب مرگ راننده و سرنشینان این ۲ خودرو شد.

وی اضافه کرد: راننده وانت پیکان، راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پراید که با فاصله بسیار نزدیک پشت کامیون حرکت می‌کردند در این تصادف رانندگی کشته شدند.

سرهنگ عبدالملکی با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان اد امه دارد، افزود:‌ اگر خودرو سواری پراید با فاصله بیشتری از وانت حرکت می‌کرد راننده و سرنشین آن از این حادثه جان سالم به در می‌بردند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه این تصادف در داخل تونل اتفاق افتاده جاده سنندج به دیواندره و بالعکس در این محدوده برای مدت یک ساعت مسدود بود و اکنون با بازگشایی محور و کنار کشیدن خودروهای تصادفی، تردد وسایل نقلیه در این مسیر از سر گرفته شد.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین