کد خبر: ۲۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
طالبان اعلام کرد که هواپیمایی که ساعاتی پیش در ولایت غزنی افغانستان سقوط کرد متعلق به نظامیان تروریست آمریکائی بوده و توسط این گروه ساقط شده است.
ناطقان: به نقل از الجزیره، طالبان امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هواپیمایی که ساعاتی پیش در ولایت غزنی سقوط کرد متعلق به نظامیان تروریست‌ آمریکایی بوده و توسط این گروه ساقط شده است.

در بیانیه طالبان در این خصوص آمده است: هواپیمایی که در غزنی سقوط کرد، یک هواپیمای نظامی متعلق به ارتش امریکا بوده و ما آنرا ساقط کرده ایم.

این در حالیست که برخی منابع رسانه‌ای به نقل از طالبان اعلام کرده اند که هواپیمای «گلف استریم» آمریکایی حامل افسران اطلاعاتی آمریکا بوده است.

گفتنی است، والی ولایت غزنی افغانستان پیشتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به یک شرکت هواپیمائی خارجی دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

بر اساس اعلام والی ولایت غزنی، هواپیمای مسافربری مذکور با ۸۳ سرنشین پس از برخورد با زمین منهدم شده و به صورت کامل سوخته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور افغانستان و دفتر معاون دوم رئیس جمهوری این کشور هم اکنون این سانحه را تأئید کرده اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین