کد خبر: ۲۱۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
قیمت نفت پس از 5 روز کاهش، به علت نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا در چین که می‌تواند تقاضا برای نفت را کاهش دهد، در معاملات امروز در نزدیکی رقم 59 دلار ثابت ماند.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت نفت پس از 5 روز کاهش، به علت نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا در چین که می‌تواند تقاضا برای نفت را کاهش دهد، در معاملات امروز ثابت ماند.

به طوری که برخی از تحلیلگران می‌گویند که این کاهش‌ها احتمالا بیش از حد بوده است.

هر بشکه نفت برنت با 49 سنت کاهش 58.83 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 20 سنت کاهش 52.94 دلار به ازای هر بشکه معامله شد.

نفت برنت در روز دوشنبه به کمترین میزان در 3 ماه گذشته برابر با 58.50 دلار در هر بشکه رسید، زیرا شیوع این ویروس فروش یکجا در دارایی‌های ریسک پذیر در جهان را دامن زد.

نفت خام آمریکا نیز دیروز به 50.13 دلار در هر بشکه رسید که کمترین میزان از اوایل ماه اکتبر به شمار می‌رود.

با افزایش تعداد کشته‌ شدگان ویروس کرونا در چین به بیش از 100 نفر و قرنطینه شدن میلیون‌ها نفر، آمریکا نسبت به مسافرت به چین هشدار داد.

بانک بارکلیز پیش‌بین کرد، قیمت نفت می‌تواند 2 دلار کمتر از پیش‌بینی قبلی‌اش برسد و به نفت برنت به 62 دلار و نفت خام آمریکا به 57 دلار در هر بشکه در سال 2020 برسد.

این بانک انتظار دارد که اوپک پلاس در زمان نشست این بانک و در صورت کاهش تقاضا برای نفت، گام‌های بیشتری برای حمایت از بازار بردارد.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، نفت ، ثابت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین