کد خبر: ۲۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
دیدار تیم‌های استقلال ایران و الریان قطر در نیمه نخست با برتری نماینده ایران به پایان رسید.
ناطقان: تیم فوتبال استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه به مصاف تیم الریان رفت که این بازی در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این بازی به میزبانی الریان، شیخ دیاباته (۸) و مهدی قائدی (۴۰) برای استقلال گلزنی کردند.

این نیمه با بازی هجومی استقلال آغاز شد. در دقیقه ۸ نماینده ایران صاحب یک ضربه کاشته شد که وریا غفوری این کاشته را به تیرک دروازه حریف کوبید. شیخ دیاباته که در بازی قبلی استقلال مقابل الکویت دو گل زده بود، توانست توپ برگشتی را به گل اول تیمش تبدیل کند.

بعد از این گل، الریان برای جبران نتیجه فشارهایی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما عملکرد خوب حسین حسینی و خط دفاعی استقلال مانع گل خوردن آبی پوشان شد.

در حالی که تیم قطری در حال حمله برای جبران نتیجه بود این استقلال بود که روی ضد حمله به گل دوم رسید.

در دقیقه ۴۰، شیخ دیاباته پشت محوطه جریمه الریان صاحب موقعیت شد و آنرا برای مهدی قائدی سانتر کرد. قائدی که نسبت به مدافع الریان قامت کوتاهتری داشت توانست با یک ضربه سر گل دوم را برای استقلال به ثمر برساند تا خیال آبی پوشان را در نیمه اول راحت کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین